Romanian Railways Forum

Noi sustinem campania :Din Pasiune . New: Calendar 2012 in format A4 sau A3
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  Conectare  
Ultimele subiecte
» Trenuri Sezoniere
Joi Iun 28, 2012 9:01 pm Scris de clony

» Calendar 2012
Mier Iun 27, 2012 7:18 am Scris de clony

» Magistrala 900 Bucuresti Nord-Timisoara Nord (533 km)
Lun Mai 14, 2012 8:29 am Scris de Kriszti

» Msts Screenshots
Sam Feb 11, 2012 3:03 am Scris de Dj_Jorj2007

» Poze locomotive clasa 65
Joi Ian 26, 2012 10:39 am Scris de Dj_Jorj2007

» Poze locomotive clasa 47
Joi Ian 26, 2012 10:32 am Scris de Dj_Jorj2007

» Poze seria 60
Lun Ian 09, 2012 11:57 am Scris de ANDU2100CP

» POZE CU SULZERE CU FLUIERE ORIGINALE
Mier Ian 04, 2012 9:15 am Scris de ANDU2100CP

» La Multi Ani 2012.
Sam Dec 31, 2011 7:41 am Scris de clony

Parteneri
CFR Gallery



Trenuri-Romanesti TRP
Decembrie 2018
LunMarMierJoiVinSamDum
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      
CalendarCalendar
Cine este conectat?
In total este 1 utilizator conectat: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 1 Vizitator

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 22, Vin Iul 26, 2013 6:07 am

Distribuiţi | 
 

 Simens Vectron

In jos 
AutorMesaj
1nt3rp0l

avatar

Mesaje : 40
Data de inscriere : 07/07/2010
Varsta : 28
Localizare : Timisoara

MesajSubiect: Simens Vectron   Vin Iul 30, 2010 12:38 pm

Dupa cateva poze vazute cu aceasta locomotiva m-am hotarat sa caut informatii despre ea...Iata ce am gasit...Scuzati eventualele greseli de traducere...

Pe site-ul www.railwaygazette.com am gasit urmatoarele:

Vesti proaspete de la uzina sa de asamblare München, un nou sistem multi-Siemens locomotive electrice destinate operatorilor europeni este de a fi puse prin paşi sale la centrul de testare Wegberg-Wildenrath în Germania. Vectron botezat, masina cu patru axe este destinat a fi una dintre exponate stele Siemens la InnoTrans 2010 evenimentul în septembrie.

Modificări în standarde, legislaţia şi procedurile de acceptare se află în spatele deciziei companiei germane de a dezvolta o altă platformă locomotiva să urmeze Eurosprinter de succes, desene şi modele Eurorunner. Vectron este, de asemenea, un răspuns la schimbările condiţiilor de piaţă - clienţii sunt, în esenţă fiind oferit posibilitatea de a croitorie forţă motrice la nevoile lor specifice, prin selectarea dintr-un pachet de opţiuni de control de tracţiune şi de tren.

Pentru a fi construit iniţial în curent alternativ, curent continuu şi multi-sistem versiuni în variante de mediu şi de înaltă performanţă, cu un frate diesel-electrice să urmeze la o dată ulterioară în cazul în care justifică cererea, familia Vectron este destinat să fie foarte versatil. De exemplu, o locomotivă cu un singur sistem poate fi reamenajate cu un pachet de bază de tracţiune multi-sistem care pot fi transformate mai târziu, dacă este necesar. În mod similar, o locomotivă concepute pentru 160 kilometri pe oră poate fi optimizat pentru 200 kilometri pe oră, fără reconstrucţia majore.

Siemens a promite, de asemenea, un timp scurt de livrare. O versiune de bază a unui tip de locomotiva, care este în mare a cererii pot fi puse la dispoziţie "franco fabrică", se spune.

Vectron foloseşte mai multe componente de la alte produse de Siemens. Unitatea de 160 km / h versiune este derivat din Eurorunner ER20, pachetul de control trenul de la ES64F4 patru sistem Eurosprinter, control al tractiunii din familia ES64U4 Taur, iar nasul si fata cabinei - proiectat pentru a fi uşor de înlocuit în cazul unei coliziuni - de la cele mai noi locomotive Eurosprinter. Aceasta înseamnă că costurile de dezvoltare au fost ţinute scăzut, spune Siemens, indicând faptul că Vectron va fi oferit cu preturi atractive.

Dispunerea echipamentelor la versiunile electrice are o pasarelă centrale să garanteze accesul uşor între cele două cabine. Cu cele mai noi convertoare de tracţiune care ocupă mai puţin spaţiu decât echipamentele anterioare, camera mai este disponibil pentru alte componente.

Întrucât, de semnalizare si tren a echipamentelor de control în trecut de multe ori a fost stoarse oriunde în spaţiu a fost disponibil, Vectron a locaţii în organism şi pe boghiuri destinate în special pentru a se potrivi de control hardware tren. Astfel, antene diferite pentru ETCS, LZB, KVB şi de semnalizare, alta naţionale şi sisteme de protecţie a trenului sunt poziţionate în locaţii desemnate de pe şasiu şi pe boghiuri. Boghiurile sunt la proiectarea dovedit HAB şi sunt fabricate în Graz, o modificare fiind utilizarea amortizoarelor activă.

Siemens este posibilitatea de a lua cu Vectron de a lansa o dispoziţie locomotiva complete si deservire tehnica numita feroviar acoperire. Clientii vor putea alege dintr-o gamă largă de servicii şi opţiuni de întreţinere, inclusiv un pachet complet de management de întreţinere sau pur şi simplu furnizarea de componente de înlocuire. Feroviar Coperta vine cu un birou de informare, personal de telefonie mobilă şi o reţea de ateliere de service în cazul în care locul de muncă sau de altă natură pot fi efectuate. Sursa: www.railwaygazette.com

Pe site-ul producatorului http://www.siemens.com am gasit urmatoarele:

Siemens prezintă Vectron, o locomotiva noua generaţie care a fost dezvoltat pentru cea mai largă gamă de sarcini de tracţiune. Aceste locomotive pot fi folosite atât pentru pasageri naţionale şi transfrontaliere şi a traficului de marfă şi sunt construite pentru o viteză maximă de nici 160 kilometri pe oră sau 200 km / h. Diferite clase de performanţă şi a sistemelor de tensiune - cu curent alternativ, fie (CA), de tip curent continuu (CC) sau multi-sistem - permite locomotiva să fie configurat cu uşurinţă la cerinţele individuale. Specifice pentru fiecare ţară sisteme automate de control poate fi pur şi simplu, schimbate sau adăugate. O altă caracteristică specială este front-end, care este conceput ca o zonă de deformare interne. Acest lucru poate fi uşor deconectat de la restul corpului, asigurându-se astfel de înlocuire uşor în cazul unui accident. Componente în compartimentul de maşini sunt aranjate pentru a face utilizarea optimă a spaţiului. Concept complet modular este de asemenea potrivit pentru operatorii care au nevoie de doar un mic număr de vehicule.
Logistica sunt din ce în ce mai complexe, produse trebuie să fie mutat mai repede şi pe distanţe mai mari. Traficului transfrontalier în Europa Centrală şi de pe Coridorul de Sud-Est este deja grele şi va continua să crească. locomotive moderne trebuie să fie capabile să deservesc aceste rute principale şi regiuni viitor creşterea economică, ceea ce înseamnă că trebuie să fie interoperabile şi pre-echipate pentru a funcţiona acolo. Ei trebuie să fie construit pentru a asigura conversia uşor la sisteme specifice pentru fiecare ţară şi sunt echipate cu concepte inteligente de protecţie a trenului. În plus, o mai bună cunoaştere a mediului şi a noilor concepte de logistică sunt ridicand importanţa transporturile naţionale pe calea ferată.

Siemens oferă o serie de versiuni Vectron pentru o serie de sarcini de transport. Vectron acoperă nu numai clasa de înaltă performanţă de până la 6400 kW, dar oferă, de asemenea solutii din clasa de performanta medie de până la 5200 kW pentru traficul de pasageri regionale şi trenuri uşoare de marfă. O versiune diesel-electrice, este planificată pe termen mediu. Organismul locomotiva este proiectat să reziste la solicitările cu o forţă statică de tracţiune maximă de 1500 kN şi o forţă statică maximă de compresie de 2000 kN.

Servicii dovedit, semi-gol, suspendat conduce autovehicule arbore a fost dezvoltat în continuare pentru intervalul de viteza necesară. Masele nesuspendată mai reduce uzura cale. Standardul Vectron este proiectat pentru o viteză maximă de 160 km / h, dar poate fi înnoite la o 200 km / h, versiunea de mare viteză cu un pachet de echipamente adecvate preliminare şi fără a schimba boghiuri. Boghiuri pot fi echipate iniţial sau modernizate cu registre de tiraj activă de rotaţie (ADD). ADD îndeplineşte funcţia de un amortizor de rotaţie convenţionale în timp ce, de asemenea, fiind un organ de comandă. Acest lucru reduce forţele de ghidare în curbe şi creşte durata de viata de roţi, deoarece banda de rulare şi uzura flanşei roţii este mai mică.

Structura compartiment de maşini, cu un culoar central, face utilizarea optimă a spaţiului şi de asemenea, face extrem de uşor de întreţinere. Rafturi cu aceleaşi funcţii au aceleaşi locaţii specificate în toate versiunile. Aceasta a fost posibil pentru a scurta Convertor de tracţiune chiar mai departe. Spaţiu ulterior dobândită din acest a fost utilizat pentru a instala AC componente principale actuale alături de componentele de curent continuu în compartimentul maşini în loc de pe partea de sus a acoperisului. Acest lucru reduce substanţial costurile de reparaţii şi lungimea de timpii morţi, în caz de avarie a liniei de contact aeriene.

Conceptul de protecţie a trenului Vectron este deosebit de versatil. Locomotiva este preconfigurat pentru a funcţiona în aproape toate ţările europene. Există trei poziţii fixe rack în compartimentul de maşini pentru dulapuri de protecţie a trenului. Dulapuri înşişi au un design modular pentru conversie uşoară şi retehnologizare. Zona prin pardoseală şi boghiu, de asemenea, au fost pregătite pentru montarea de antene şi codificatoare de viteză. Conceptul de locaţii predefinite de instalare a dovedit, de asemenea, pentru birou conducătorului auto, deoarece adaptarea ulterioară nu necesita nici structuri improvizate.

Vectron are avantaje majore atunci când vine vorba de siguranţă. În primul rând, are o zona de deformare definite în front-end, care poate fi deconectat de la corp. În al doilea rând, drept, culoar central oferă o rută de evacuare rapidă.

Railcover nou concept de serviciu a fost dezvoltat în colaborare cu Vectron. Acesta oferă module liber combinate pentru furnizarea de piese de schimb, de întreţinere şi service, care pot fi selectate pentru a corespunde cerinţelor specifice ale clientului. grade diferite de sprijin pot fi furnizate pentru a asigura cea mai mare disponibilitatea posibil, variind de la mobil suport on-site la servicii complete pentru flota vehicul complet.
Sursa: www.siemens.com





_________________
Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.

Am regăsit pe pagină sublimul
Şi simfonia visului pe roţi
Nu egoismul de-a ajunge primul
Ci măreţia de-a ajunge toţi...




Ultima editare efectuata de catre 1nt3rp0l in Vin Iul 30, 2010 1:07 pm, editata de 1 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
clony

avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 07/07/2010
Varsta : 28
Localizare : Timisoara

MesajSubiect: Re: Simens Vectron   Vin Iul 30, 2010 12:58 pm

Aceasta este locomotiva Siemens 4700 Vectron sursa pozelor este aceasi cu textu http://www.siemens.com sau www.railwaygazette.com



Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

sursa : www.railwaygazette.com sau www.siemens.com
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
 
Simens Vectron
Sus 
Pagina 1 din 1

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Romanian Railways Forum  :: Locomotive :: Locomotive Straine-
Mergi direct la: