Romanian Railways Forum

Noi sustinem campania :Din Pasiune . New: Calendar 2012 in format A4 sau A3
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  Conectare  
Ultimele subiecte
» Trenuri Sezoniere
Joi Iun 28, 2012 9:01 pm Scris de clony

» Calendar 2012
Mier Iun 27, 2012 7:18 am Scris de clony

» Magistrala 900 Bucuresti Nord-Timisoara Nord (533 km)
Lun Mai 14, 2012 8:29 am Scris de Kriszti

» Msts Screenshots
Sam Feb 11, 2012 3:03 am Scris de Dj_Jorj2007

» Poze locomotive clasa 65
Joi Ian 26, 2012 10:39 am Scris de Dj_Jorj2007

» Poze locomotive clasa 47
Joi Ian 26, 2012 10:32 am Scris de Dj_Jorj2007

» Poze seria 60
Lun Ian 09, 2012 11:57 am Scris de ANDU2100CP

» POZE CU SULZERE CU FLUIERE ORIGINALE
Mier Ian 04, 2012 9:15 am Scris de ANDU2100CP

» La Multi Ani 2012.
Sam Dec 31, 2011 7:41 am Scris de clony

Subiecte similare
Parteneri
CFR Gallery



Trenuri-Romanesti TRP
Septembrie 2018
LunMarMierJoiVinSamDum
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
CalendarCalendar
Cine este conectat?
In total sunt 2 utilizatori conectati: 0 Inregistrati, 0 Invizibil si 2 Vizitatori

Nici unul

Recordul de utilizatori conectati a fost de 22, Vin Iul 26, 2013 6:07 am

Distribuiţi | 
 

 Totul despre Le 5100

In jos 
AutorMesaj
clony

avatar

Mesaje : 442
Data de inscriere : 07/07/2010
Varsta : 28
Localizare : Timisoara

MesajSubiect: Totul despre Le 5100    Lun Iul 12, 2010 10:58 pm

Locomotiva Electrica – www.rom-trains.forumz.ro

Locomotiva este prevazuta cu trei trepte de slabire a campului motoarelor de tractiune, care sunt comandate manual dupa atingerea valorii maxime a tensiunii de alimentare a motoarelor de tractiune.
Serviciile auxiliare ale locomotivei sunt antrenate electric cu motoare electrice asincrone trifazate,cu exceptia compresorului auxiliar si a graduatorului,care sunt antrenate cu motoare electrice de curent continuu.Alimentarea motoarelor asincrone se face de un sistem trifazat artificial,obtinut de la o infasurare a transformatorului principal,prin aplicarea unor condensatoare de defazare.
Circuitele de comanda si iluminat,in cea mai mare parte sunt alimentate cu curent continuu de 110 V obtinut de la bateria acumulatoare fie de la statia de incarcare a bateriei de acumulatoare.
Comenzile locomotivei sunt in general de tip manual, fiind date din cabina de conducere prin intrerupatoare,inversor,controler,etc
Locomotiva este prevazuta cu frana electrica reostatica.

www.rom-trains.forumz.ro

Caracteristicile Tehnice ale LE 5100 kW
Caracteristici tehnice principale
  • Felul curentului : Alternativ monofozat
    Tensiunea nominala/min./max. in linia de contact (UIC 600): 25 kV/19 kV/27,5 kV
    Tensiune minima de scurta durata/maxima de scurta durata in linia de contact (UIC 600) : 17,5 kV/29 kV
    Frecventa nominala/min./max. : 50 Hz/49 Hz/51 Hz
    Formula osiilor: Co-Co
    Ecartamenul : 1435
    Diametrul rotilor cu bandaje noi : 1250 mm
    Sarcina pe osie : Cu balast -21t ± 2%
    Masa totala si aderenta : -120 t ± 2% ( EA1 - 41 )
    -126 t ± 2% ( EA - 40)
    Viteza maxima constructiva : -160 km/h (seria 41 –EA1)
    -120 km/h (seria 40 –EA)
    Raport de transmitere al angrenajului: 38:104
    Forta de tractiune continua: 267 kN
    Puterea continua : 5100 kW
    Lungimea peste tampoane : 19.800 mm
    Lungimea cutiei : 18,500 mm
    Latimea cutiei: 3.000 mm


Caracteristicile tehnice ale subansamblelor principale:
  • 1. Transformator principal : TVFL-580
    Putere disponibila a infasurarii pentru servicii auxiliare si incalzire tren : 860 kVA(160 pt. servicii auxiliare , 700 pt. Incalzire tren)
    2. Graduator : CKKJA8
    Valorile tensiunilor de treapta pe prizele transformatorului de reglaj : 1250 V + 10%
    - 25%
    Valoarea tensiunii infasurarii suplimentare : 625 V +10%
    -25%
    Curentul de comutare pe trepte : 400 A


www.rom-trains.forumz.ro

Atentie !!! Va rugam frumos sa nu folositi aceste date pentru alte forumuri,site-uri etc. sau dak le folositi precizati sursa de unde ati luat . Va Multumesc pentru Intelegere






Ultima editare efectuata de catre clony in Lun Noi 28, 2011 2:35 am, editata de 1 ori
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Danny96

avatar

Mesaje : 96
Data de inscriere : 08/07/2010
Varsta : 21
Localizare : Comanesti

MesajSubiect: Re: Totul despre Le 5100    Lun Iul 12, 2010 11:54 pm

Foarte interesant affraid ..multi o sa aiba de invatat de aici...
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://www.cfr-gallery.ucoz.com/
Vlad0012

avatar

Mesaje : 137
Data de inscriere : 07/07/2010
Varsta : 24
Localizare : Timisoara

MesajSubiect: Re: Totul despre Le 5100    Mar Iul 13, 2010 1:09 am

tare clony Wink
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Kriszti



Mesaje : 97
Data de inscriere : 09/07/2010
Varsta : 22

MesajSubiect: Re: Totul despre Le 5100    Mar Iul 13, 2010 10:08 pm

DA tare de tot affraid
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
1nt3rp0l

avatar

Mesaje : 40
Data de inscriere : 07/07/2010
Varsta : 27
Localizare : Timisoara

MesajSubiect: Re: Totul despre Le 5100    Mier Iul 14, 2010 1:45 am

Foarte bune informtiile Clony...Informatiile astea sunt strict doar pentru acest forum cum zicea si Clony....

_________________
Aleargă în vănt mănâncă şine
Şi electroni zvâcnesc în vene
Dar pulsul monstrului titanic,
E anonimul, un mecanic.

Am regăsit pe pagină sublimul
Şi simfonia visului pe roţi
Nu egoismul de-a ajunge primul
Ci măreţia de-a ajunge toţi...


Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: Totul despre Le 5100    

Sus In jos
 
Totul despre Le 5100
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» ZODIA RACULUI
» ZODIA RACULUI
» Tipare croitorie
» ZODIA FECIOAREI
» Fatmagül'ün Suçu Ne ?_ comentarii

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Romanian Railways Forum  :: Locomotive :: Locomotive Electrice :: Formula osiilor CoCo :: Totul despre LE 5100 kW-
Mergi direct la: